Algemene Voorwaarden

 

ALGEMEEN

Deze voorwaarden zijn van toepassing op de aangeboden artikelen in de online shop van Kapsalon Lydia. Met 'Koper' wordt degene die van Kapsalon Lydia koopt en/of geleverd krijgt aangeduid. U verklaart zich akkoord met de verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden op moment van het plaatsen van uw bestelling in onze online shop www.kapsalonlydia.nl

EENVOUDIG BESTELLEN

Op onze website kunt u gemakkelijk uw bestellingen plaatsen. Door middel van de hoofdcategorieën en de bijhorende subcategorieën kunt u eenvoudig het door u gewenste artikel vinden. U kunt hierbij ook gebruik maken van de zoekfunctie.

Wanneer u het door u gezochte artikel heeft gevonden, en u dit artikel wenst te bestellen, kunt u dit artikel toevoegen aan u winkelmandje door te klikken op het winkelwagentje. Vervolgens heeft u de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen.

PRIJZEN

Alle aangegeven prijzen in deze shop en in deze leveringsvoorwaarden zijn vermeld in euro's en inclusief 21% BTW. Kopers uit Landen van de Europese Unie betalen de artikelprijs inclusief 21% BTW. Kapsalon Lydia is gerechtigd om prijzen in de webshop te wijzigen, zonder voorafgaande schriftelijke mededeling aan kopers.

LEVERING/LEVERTIJD

Levering geschiedt op de plaats die de koper heeft opgegeven in de webshop. De verantwoordelijkheid voor het juist of volledig opgeven van het afleveradres ligt bij de koper.

Mits op voorraad, worden artikelen die op werkdagen zijn bestelt, binnen 4 werkdagen (na betaling) afgeleverd binnen Nederland. Wij blijven echter altijd afhankelijk van onze vervoerders en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat worden afgeleverd.

Bestellingen worden door onze vervoerders van maandag t/m zaterdag overdag bij u aangeboden.

DEELLEVERING

Indien bestelde artikelen onverhoopt niet op voorraad mochten zijn, zal de koper hiervan per omgaande op de hoogte worden gesteld. Wij zullen dan met u bespreken of de gehele levering opschort tot de ontbrekende artikelen weer op voorraad zijn, of dat de levering van de ontbrekende artikelen plaats vindt zodra deze weer voorradig zijn. Kapsalon Lydia zal in het geval van een deellevering de verzendkosten op zich nemen.

KWALITEIT

Producten uit onze webshop zijn van hoogwaardige kwaliteit en voldoen aan alle eisen en normen waaraan producten moeten voldoen, die verkocht worden binnen de Europese Unie. Bij normaal gebruik waarvoor het product bedoeld is, leveren de producten geen gevaar op voor de gebruiker en/of haar omgeving. Kapsalon Lydia is niet aansprakelijk voor enige schade, verlies, fysiek, mentaal of materieel, na of tijdens gebruik van de door Kapsalon Lydia verkochte goederen.

De werkelijke kleuren kunnen afwijken van hetgeen wat op de monitor van de koper weergegeven wordt.

GEBREKEN

Alle bestellingen die door ons worden verzonden worden zeer zorgvuldig gecontroleerd. Desondanks kan het gebeuren dat er gebreken zijn aan de goederen. Controleer daarom direct bij ontvangst van uw gekochte goederen of deze voldoen aan de overeenkomst, te weten:

  • zijn de juiste producten geleverd;
  • komt de kwantiteit van de afgeleverde producten overeen met wat is overeengekomen;
  • voldoen de producten aan de overeengekomen kwaliteitseisen of- indien deze ontbreken - aan de eisen die gesteld mogen worden voor een normaal gebruik en/of handelsdoeleinden;

Constateert u zichtbare gebreken of tekorten, dan dient u als 'koper' deze binnen 24 uur na levering schriftelijk te melden bij Kapsalon Lydia. Niet zichtbare gebreken dient u binnen drie dagen na ontdekking, en uiterlijk binnen een maand na aflevering schriftelijk te melden bij Kapsalon Lydia. Zaken kunnen alleen na schriftelijke toestemming van Kapsalon Lydia worden geretouneerd. Artikelen die speciaal voor u zijn besteld, kunnen niet geretouneerd worden. Het retourneren van artikelen dient altijd gefrankeerd te gebeuren. Ongefrankeerde retourzendingen worden geweigerd of de hoge kosten voor ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te ontvangen bedrag. Na ontvangst van het artikel krijgt u van ons een bevestiging dat het artikel daadwerkelijk retour is ontvangen. Vervolgens zal het aankoopbedrag van de retourzending worden teruggestort op uw rekening (binnen 14 dagen).

RETOUR

U kunt uw bestelling binnen 8 werkdagen zonder reden van opgaaf herroepen. Het aankoopbedrag van uw product wordt terug betaald. De verzendkosten zijn in dit geval altijd voor rekening van de koper.

Zaken kunnen alleen na schriftelijke toestemming van Kapsalon Lydia worden geretouneerd. Artikelen die speciaal voor u zijn besteld en produkten die bestemd zijn voor persoonlijke verzorging kunnen NIET geretouneerd worden. 

Afgeprijsde artikelen kunnen NIET retour gestuurd worden.

Het product moet in oorspronkelijke staat en onbeschadigd, (indien mogelijk in orginele verpakking) binnen 8 werkdagen retour gestuurd worden. Het retourneren van artikelen dient altijd gefrankeerd te gebeuren. Ongefrankeerde retourzendingen worden geweigerd of de hoge kosten voor ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te ontvangen bedrag. Het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen worden gecrediteerd met inhouding van de verzendkosten, deze komen dan voor rekening van de klant. Afgeprijsde artikelen kunnen niet geretouneerd worden.

Voor het retourneren van artikelen kunt u onderstaand adres gebruiken:

Kapsalon Lydia

Meestoof 23

4486 DZ Colijnsplaat

NEDERLAND

RUILEN

U kunt uw bestelling binnen 8 werkdagen ruilen. U dient schriftelijk aan te geven welk artikel u wilt ruilen, en voor welk artikel het geruild moet worden. U kunt het artikel wat u wilt ruilen na ontvangst van onze bevestiging retour sturen. Eventueel prijsverschil zal verrekend worden. De verzendkosten zijn in dit geval altijd voor rekening van de koper.

Zaken kunnen alleen na schriftelijke toestemming van Kapsalon Lydia worden geruild. Artikelen die speciaal voor u zijn besteld, kunnen niet geruild worden. 

Het product moet in oorspronkelijke staat en onbeschadigd, (indien mogelijk in orginele verpakking) binnen 8 werkdagen retour gestuurd worden. Het retourneren van artikelen dient altijd gefrankeerd te gebeuren. Ongefrankeerde retourzendingen worden geweigerd of de hoge kosten voor ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te ontvangen artikel. Afgeprijsde artikelen kunnen niet geruild worden.

Voor het ruilen van artikelen kunt u onderstaand adres gebruiken:

Kapsalon Lydia

Meestoof 23

4486 DZ Colijnsplaat

Nederland


GARANTIE

Kapsalon Lydia geeft op alle artikelen de garantie die op het product van toepassing zijn. Kapsalon Lydia is niet aansprakelijk voor het verlies van strass/steentjes/parels tenzij deze bij aankomst van het artikel ontbreken. Stuurt u dan z.s.m. een e-mail kapsalonlydia@gmail.com over de gebreken. Kapsalon Lydia is tevens niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of breken van bedels, buttons, chunks, horloges, armbanden, kettingen, oorbellen, nadat deze door de koper in gebruik zijn genomen.

VERZENDING EN VERZENDKOSTEN

Wij verzenden onze bestellingen met Post.nl. De verzendkosten bedragen binnen Nederland € 6.00 voor pakketpost en € 2,00 voor brievenbuspost. De verzendkosten bedragen voor Belgie en Duitsland €13,00 voor pakketpost en € 3,50 voor brievenbuspost. De verzendkosten voor Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, en Zweden bedragen €13,00 voor pakketpost en € 5,00 voor brievenbuspost.

Uw order wordt met grote zorg door ons verpakt, echter zodra het pakket is afgegeven bij Post.nl ligt de zorg buiten ons bereik. KapsalonLydia kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het zoek raken en/of beschadigen van de post tijdens de verzending.

Wilt u uw bestelling aangetekend/verzekerd laten versturen? Geef dit dan aan bij uw bestelling onder "opmerkingen" Deze wijze is veiliger dan verzenden via de standaard postbezorging, op die manier is er een track & trace voor uw bestelling. Wij raden u dit zeker aan bij grotere bestellingen. De kosten, die aan het aangetekend/verzekerd verzenden versturen verbonden zijn, zijn voor rekeing van de koper en worden apart in rekening gebracht. ( brievenbuspost €7,- EXTRA)

Bestellingen binnen Nederland boven € 75,- worden geleverd zonder verzendkosten verzonden.

BETALEN

De volgende betalingsmethoden worden geaccepteerd binnen Nederland:

  • Betalingen vooraf per bank
  • Betalingen onder rembours
  • Afhalen bij Kapsalon Lydia
  • iDEAL

Voor betaling onder rembours worden € 10,00 in rekening gebracht. Na ontvangst van uw bestelling stuurt Kapsalon Lydia een bevestigings e-mail naar de koper. Vanaf het moment dat het verschuldigde bedrag op de rekening van Kapsalon Lydia is ontvangen, wordt de bestelling verwerkt.

Is een betaling niet binnen twee weken bijgeschreven op onze rekening, dan zal deze order komen te vervallen.

Privacy

Dit is de website van Kapsalon Lydia
Ons vestigingsadres: Meestoof 23, 4486 DZ, Colijnsplaat.
Ons postadres: Meestoof 23, 4486 DZ, Colijnsplaat.

 

Kapsalon Lydia respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met je toestemming. Wij zullen je gegevens niet aan derden verkopen of doorspelen.

Als je een bestelling plaatst op kapsalonlydia.nl slaan wij de gegevens van de klanten op om de volgende diensten te leveren:

- Wij hebben je naam, e-mailadres, afleveradres en factuuradres nodig om de bestelling uit te voeren, je daarvan op de hoogte te houden en het naar je te versturen. 
- Om het winkelen bij kapsalonlydia.nl zo makkelijk mogelijk te maken, slaan wij je gegevens op zodat je in de toekomst sneller een bestelling kan plaatsen. 
- Als je daarvoor toestemming geeft sturen we een nieuwsbrief met speciale aanbiedingen, acties en om je op de hoogte te houden als nieuwe items binnen komen. Als je de nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, kun je je daarvoor afmelden met een link in de nieuwsbrief.

Persoonlijke gegevens 
Wij zullen je gegevens niet aan derden verkopen of doorspelen. 

Wij waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met je gegevens omgaan. Je gegevens zullen te allen tijde worden beschermd en vertrouwelijk worden behandeld. 

Vragen over ons privacy beleid? 
Als je het niet eens bent of vragen hebt over ons privacybeleid, kun je contact opnemen met ons via e-mail: kapsalonlydia@gmail.com of telefonisch via 0113-696026 of 0651584625.

KLANTENSERVICE

Natuurlijk doen wij het uiterste om u zo compleet en correct mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch nog vragen, opmerkingen, en/of klachten hebben, dan hopen wij dat u ons deze doorgeeft. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m zaterdag 10.00 uur tot 21.00 uur. Telefoonnummer 06-51584625E-mailen kan natuurlijk ook kapsalonlydia@gmail.com

BEDRIJFSGEGEVENS

Kapsalon Lydia

Meestoof 23

4486 DZ Colijnsplaat

kapsalonlydia@gmail.com

Tel.0113-696026

 

OPENINGSTIJDEN KAPSALON LYDIA COLIJNSPLAAT

Maandag: Gesloten

Dinsdag: 08.30 -21.00

Woensdag: Gesloten

Donderdag: 08.30 -17.00

Vrijdag: 08.30-17.00

Zaterdag: 08.00 -12.00

Zondag: Gesloten

© 2013 - 2024 Kapsalon Lydia | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel