Winkelwagen 0
Geen artikelen in winkelwagen.

Levering-Levertijd-Gebreken

LEVERING/LEVERTIJD

Levering geschiedt op de plaats die de koper heeft opgegeven in de webshop. De verantwoordelijkheid voor het juist of volledig opgeven van het afleveradres ligt bij de koper.

Mits op voorraad, worden artikelen die op werkdagen zijn bestelt, binnen 4 werkdagen (na betaling) afgeleverd binnen Nederland. Wij blijven echter altijd afhankelijk van onze vervoerders en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat worden afgeleverd.

Bestellingen worden door onze vervoerders van maandag t/m zaterdag overdag bij u aangeboden.

DEELLEVERING

Indien bestelde artikelen onverhoopt niet op voorraad mochten zijn, zal de koper hiervan per omgaande op de hoogte worden gesteld. Wij zullen dan met u bespreken of de gehele levering opschort tot de ontbrekende artikelen weer op voorraad zijn, of dat de levering van de ontbrekende artikelen plaats vindt zodra deze weer voorradig zijn. Kapsalon Lydia zal in het geval van een deellevering de verzendkosten op zich nemen.

KWALITEIT

Producten uit onze webshop zijn van hoogwaardige kwaliteit en voldoen aan alle eisen en normen waaraan producten moeten voldoen, die verkocht worden binnen de Europese Unie. Bij normaal gebruik waarvoor het product bedoeld is, leveren de producten geen gevaar op voor de gebruiker en/of haar omgeving. Kapsalon Lydia is niet aansprakelijk voor enige schade, verlies, fysiek, mentaal of materieel, na of tijdens gebruik van de door Kapsalon Lydia verkochte goederen.

De werkelijke kleuren kunnen afwijken van hetgeen wat op de monitor van de koper weergegeven wordt.

GEBREKEN

Alle bestellingen die door ons worden verzonden worden zeer zorgvuldig gecontroleerd. Desondanks kan het gebeuren dat er gebreken zijn aan de goederen. Controleer daarom direct bij ontvangst van uw gekochte goederen of deze voldoen aan de overeenkomst, te weten:

  • zijn de juiste producten geleverd;
  • komt de kwantiteit van de afgeleverde producten overeen met wat is overeengekomen;
  • voldoen de producten aan de overeengekomen kwaliteitseisen of- indien deze ontbreken - aan de eisen die gesteld mogen worden voor een normaal gebruik en/of handelsdoeleinden;

Constateert u zichtbare gebreken of tekorten, dan dient u als 'koper' deze binnen 24 uur na levering schriftelijk te melden bij Kapsalon Lydia. Niet zichtbare gebreken dient u binnen drie dagen na ontdekking, en uiterlijk binnen een maand na aflevering schriftelijk te melden bij Kapsalon Lydia. Zaken kunnen alleen na schriftelijke toestemming van Kapsalon Lydia worden geretouneerd. Artikelen die speciaal voor u zijn besteld, kunnen niet geretouneerd worden. Het retourneren van artikelen dient altijd gefrankeerd te gebeuren. Ongefrankeerde retourzendingen worden geweigerd of de hoge kosten voor ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te ontvangen bedrag. Na ontvangst van het artikel krijgt u van ons een bevestiging dat het artikel daadwerkelijk retour is ontvangen. Vervolgens zal het aankoopbedrag van de retourzending worden teruggestort op uw rekening (binnen 14 dagen).

Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij bezoek aan onze website geplaatst wordt op de harde schijf van je computer. Een cookie bevat gegevens zodat je bij elk bezoek aan onze website als bezoeker kan worden herkend. Het is dan mogelijk om onze website speciaal op jou in te stellen en het inloggen te vergemakkelijken. Wij gebruiken functionele cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden.We gebruiken analytische cookies om onze website te verbeteren. Tenslotte maken social media cookies het mogelijk om informatie eenvoudig te delen. Meer informatie vindt u in onze cookieverklaring, zie PRIVACY.